Alla inlägg den 26 maj 2008

Av Emilia - 26 maj 2008 20:01

Sista veckan i 5:an! Snacka om nedräkning nu!

Den här veckan läser vi en kurs som heter "Djurskydd och författningskunskap". Det är obligatorisk närvaro på alla föreläsningar (tyvärr - för jag missar en genomgång av intensivvårdsavdelningen på jobbet imorgon) men det är helt klart ett viktigt ämne att behärska. Kvällarna den här veckan är fullbokade. Imorgon ska jag gå på kvackspexet som några i vår klass satt ihop. På onsdag kväll bär det av till Stockholm för informationskväll med middag hos Agria. Sen jobba på torsdag. På fredag kväll lär jag få ta mig i kragen och baka kakor till mitt kalas på söndag. Har lite ångest dock eftersom det är visning på ett lite intressant hus samtidigt som jag tänkt ha kalas. Jag funderar på att skjuta upp kalaset 2 timmar så att vi hinner dit och titta före. Men då kanske det blir lite sent för mormor och morfar som ska komma hit ända från Bryggholmen.


Ja, huset har "potential" men det blir mycket jobb. (Jag behöver litervis med vit färg!) Sen kanske det finns en massa kostsamma saker som måste åtgärdas som man inte märker på en gång!

Ovido - Quiz & Flashcards